Tarne

Kui kiiresti kaup minuni jõuab?

Korner.ee e-pood tarnib tooteid Eesti piires Omniva (AS Eesti Post), Smartpost (Itella Estonia OÜ) poolt pakutavate pakiautomaadi teenustena.

Kaubad toome Sinuni üldjuhul 2-5 tööpäeva jooksul. Kuid mõnikord (sõltuvalt transpordiviisist ja ka kaubast) võib see aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Omniva pakiautomaadid

Post24 pakiautomaati saad tellida kaupu, mille max kaal on 30 kg ja mille mõõdud ei ületa 41 cm x 38 cm 64 cm. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Kontrollige ega pakk pole kannatada saanud, kontrollige paki sisu üle ja veenduge, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud või muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon lähimas postkontoris või Eesti Posti klienditeeninduskeskuse telefonil 1661! 

Smart Posti pakiautomaadid

Smart Posti pakiautomaati saad tellida kaupu, millede kõikide külgede mõõdud jäävad alla 60 cm ja mille kaal jääb alla 25 kilo. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Kontrollige ega pakk pole kannatada saanud, kontrollige paki sisu üle ja veenduge, et pakis olevad asjad on terved. See soovitus kehtib eriti siis, kui tellisid näiteks keraamilisi toidunõusid lemmikule, kassi liivakasti või mõne puuri ehk toote, millel on keraamilisi või plastikust osasid ja mis võivad puruneda, kui pakki on loobitud või muljutud. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon Smartposti infotelefonil (+372) 43 54 547 või (+372) 53 495 775 või e-kirja teel info@smartpost.ee. Ning siis teavitage katkisest tootest ka meid.